Tocmai am aflat de la Ionut de “noul” Yahoo web analitics. Este de fapt o eticheta pusa pe IndexTools, o solutie solida in domeniu, cumparata in mai de Yahoo.
Deocamdata este accesibila numai clientilor, partenerilor si advertiserilor Yahoo! asa ca nu pot sa spun exact cum se misca.
Principalul avantaj pe care il subliniaza este afisarea in timp “real” a rezultatelor (insemnand la cateva minute de la colectare). In plus ofera si acces la datele de baza (raw) si mai multe posibilitati de prelucrare.

Este un nou episod in lupta dintre giganti de care vorbeam mai de mult. Acum cei 3 sunt loviti de criza, iar Microsoft afiseaza o bucurie ciudata cum ca ar fi scapat de o tranzactie paguboasa.

Eu cred ca nu este rasul lor pentru ca nu au mai facut o mutarea inteligenta de foarte mult timp, iar rivalii par mult mai vitali (inclusiv unii care nu sunt concurenti traditionali, gen Adobe cu noul CS4 si AIR).

Le urez succes celor de la Yahoo si cred ca mutarea aceasta nu poate fi decat benefica pentru toti utilizatorii de internet, macar si prin prisma concurentei facute lui Google in domeniu.