Inainte de internet criza afecteaza alte domenii, infloritoare alta data. In seara aceasta am auzit de primele concedieri masive de criza intr-o agentie de publicitate semnificativa.
Daca cineva e interesat de un om cu experienta mare ca DTP-ist si ART sa-mi dea un semn.
Tot domeniul publicitatii este afectat si cel mai evident mi s-a parut pe outdoor, cu panouri dezolant de albe, dar si la TV cu pauze de reclama sensibil mai mici .

Si in domeniul internetului am vazut lucruri pe care nu credeam ca le voi vedea vreodata. Trafic.ro afiseaza pe site-ul lor ca taxeaza cu 10 euro pe an noile inscrieri. In conditiile astea nu stiu cati vor fi dispusi sa mai subscrie. Eu nici pana acum nu am recomandat vreunui site care viza un segment restrans de public sa puna monitorizarea trafic.ro .

Microsoft a anuntat concedierea a 5000 de persoane in toata lumea. In Romania in domeniul internetului inca exista optimism ceea ce e bine dar si aceeasi abordare usor autista de tipul “noi suntem internetul, internetul va creste infinit, veniti sa va invatam cum e cu internetul”.

Vesti ceva mai bune vin de la Google care anunta o crestere cu 18% a vanzarilor (pana la 5,7 miliarde$) fata de aceeasi perioada a anului trecut, peste asteptari. Totusi profitul a scazut semnificativ in aceeasi perioada si au anuntat si concedieri, asa cum preconizam intr-o postare anterioara.

Vremurile sunt tulburi si incertitudinea blocheaza si ultimele tresariri de optimism. Sunt vremuri pentru oameni curajosi, dar si inteligenti, capitalul conteaza din ce in ce mai putin.