Am vazut o campanie publicitara pe messenger care mi se pare o ironie (sau o gluma proasta) in perioada asta.
Scrie mare “Vrei la Roma?”. “ce @#@# mai stai?” (probabil “ce biiiip mai stai?”)
Pai de ce as vrea la Roma? Sa ma alerge vreun fascist pe strada? Sa-mi fie frica sa vorbesc romaneste sau exact care ar fi avantajul?
Linkul ma duce la un joculet idiot gen “Mario” (dar mai urat). Nu imi dau seama prea bine, dar pare a fi un muncitor in constructii cu un sac in spate care culege monede. Sper sa-l fi vazut vazut bine si sa nu fie vreun lucrator la buzunare cu sapca. Nici una din ipostaze nu mi se pare ofertanta.



Constat cu intristare inca o data ca si in mediul online incep sa se incetateneasca aceleasi clisee ca in publicitatea clasica. Celebrul raport Transpirate/Inspiratie aici devine Media/Creativitate. La net se traduce in banere tip, cat mai tipatoare si enervante si/sau joculet tras de par(neaparat over-branduit ) cu un premiu banal (gen excursii in locuri unde poti sa te duci si singur, ipoduri, masini), practic la fel ca in publicitatea clasica: “Faceti si voi o promotie ca sa vindem rahatul asta in perioada asta. Brandul il sustinem cu logo-ul cat mai mare si culorile noastre”.