In urma cu un an, exact pe 29 aprilie, incepeam acest blog cu un ton usor acid si o atitudine mai degraba negativista. Motivele declarate atunci raman valabile in sensul ca si acum la cautarea cuvantului “emag” apare tot pe a patra pozitie site-ul http://antiemag.blogspot.com/ cu un singur articol care sa coaguleze nemultumirile impotriva puternicului magazin online. Asta cu toata puterea de promovare in special in internet a Emag si cu tot tam-tam-ul facut in ultimele zile in jurul achizitiei acestuia de catre Asesoft.

Motivul principal nu era sa imi fac PR, ci sa invat mai bine cum poate fi folosit acest intrument intr-un mod previzibil si pe perioade lungi. Treptat am inteles si ratiunea jurnalului aproape in acceptiunea data de Robison Crusoe, ca exercitiu spiritual, chiar daca in cazul meu aluneca spre stilul de editorial, pamflet si alte specii asociate presei.

La inceput a mers ceva mai greu. Aveam impresia ca trebuie sa muncesc din greu articolele, dar mi se pareau cu atat mai ciudate, cu cat stateam mai mult asupra lor. Asa ca am inceput sa scriu amestecat si despre chestii mai tehnice, si mondenitati, si pareri, si altele.

Am pus de prin noiembrie si contorizare si mai de curand Adsense, tot pentru experimente, ca sanse sa castig bani nu sunt.
De pe 18 noiembrie pana ieri inclusiv am 1101 vizitatori unici si un timp mediu de 1 min si 18 secunde petrecut de vizitatori. Cam jumatate mi-au venit din Google restul impartiti intre trafic direct si linkuri.
Din februarie vad ca s-a stabilizat la 300 de vizitatori unici pe luna, ceea ce e bine, pentru 47 de articole in tot blogul cu link de la 2-3 prieteni si in 2-3 directoare cvasinecunoscute.

In viitor ma gandesc sa separ in tutoriale plus analize mai tehnice si pareri, stiri, barfe.
Si la fel ca acum un an sper sa nu imi piara cheful de blog.